Kesätreeniä ulkona!

Kesätreeniä ulkona!
Kesätreeniä ulkona!

Lihasryhmä:

Kategoriat:

Välineet:

Tämä treeni sopii tehtäväksi vaikka omalla nurmikollasi tai hiekkarannalla sekä laiturilla:

Tee liikkeet omaan tahtiin tai aikaa vastaan! Esim. 45s työosuus ja 15s taukoa, kierroksen jälkeen palauttale 1-2 min ja aloita uudelleen. Voit tehdä 3-4 kierrosta kutakin patteria.

1. Patteri eli ryhmäliikkeitä, jotka tehdään peräkkäin

– kyykkyjä / voi ottaa kahvakuulan mukaan ja pitää sitä lisäpainona tai sitten ihan vesikanisterit
– vuorikiipeily / asetu lankkuasentoon kädet suorina ja vedä polvea kohti rintakehää, rytmitä nopeaksi tai pidä rauhallinen tahti, pyri pitämään takapuolesi selän kanssa linjassa!
– punnerra / voit pitää jalat suorina, polvet maassa tai punnertaa puuta vasten

2. Patteri

– askelkyykky / tee vuorojaloin, jos haluat voit astua kannon päälle tai portaille tai matalan penkin päälle
– haarahyppyjä / voit ottaa kädet mukaan ja tehdä ns. x- asennon auki – kiinni
– vatsarutistuksia / tai linkkuveitsiä tai vinoja vatsalihaksia

Lopuksi palauttelevat venyttelyt!

Kuvat